Awesome is Awesome



Spoil
Sunday 10 February 2013@Sunday, February 10, 2013
ASSALAMUALAIKUM ...

mula dah nak update entry entah pape . takpe update je lah kan. susah tau nak cari idea nak buat menarik entry nie tapi dilah ada sesuatu nak cerita nie . cerita nie bermula dua hari yang lepas ..

highlight lagi situ DUA HARI LEPAS .. baru nak cerita kan . malas ahh nak update , takde idea oke

sambung ahh . cerita tu pasal birthday dilah la kan. haritu ada kawan ajak nak buat BBQ dekat pantai . biasa port pemes kat pantai la kan . ade pulak kawan tu nak sponsor buat party tu . so aku on je lah . dah orang offer . rezeki jangan di tolak . pesan orang tua haaa laen kali ambik je kalau ada offer asalkan tidak terpesong dari ajaran agama oke ? haha *gelak jahat

dah tu pulakk , aku ape lagi excited la . kek aku order cepat2 . kek 1kg aku order oke !! rm30 . mampus duit mak aku la jadi mangsa haha untung mak aku kan dapat anak macam aku . pandai membazir je . aku kalau bab makan2 taknak alang2 . biar sampai ke pangkal lengan haaa entah pape aku rosakkan bahasa pulakk dah . aku call kawan aku sorang nihh nak settle kan pasal kek tu . ida takyah risau lah aku bayar punya .

semalam pulak aku ada la ajak beberapa orang kan nak join party tu . party tu ingat nak baut harini *sabtu . nak buat petang sikit sebab pagi pagi malas nak bangun awal haha nanti kelam kabut kang tak pasal2 kita masak tak masak2 pulak kan . nak bagi ayam mentah ke . mati anak orang kang haha ada la baru je 5 orang aku ajakk . yang laen taknak ajak awal sebab takut cancel pulak . lagi pun bajet takde lam tangan . kawan yang nak sponsor tu pun lambat nak bagi duit tu . dia boleh pulak enakk2 tido kat rumah dia . orang risau2 cari duit nak sediakan party tu dia boleh tido pulak dahh . dah petang sikit ingat nak ambik nak cari dia pergi rumah dia . mak dia cakap dia maseh tido . apee ahhh tido sampe ke petang tak sedar dunia haa . dah tu malam tu pulak baru dia sedar dunia . aku suruh lah kawan aku sorang nihh nak ambik duit kat dia . dah malam kan , takkan aku nak keluar memalam camtu . seram haha

masa makan malam tu pulak aku dengan mak dengan bapak ada la cerita plan nak buat party harini . tetiba je bapak aku cakap :

"tak yah lah buat macam tu, membazir je . tu kan duit orang . takyah takyah "

aku yang tengah makan terus ahh takde mood dah nak makan . aku angkat je terus dari meja tu hHAH derhaka tak aku . nak mintak tampar ahhh muka aku dah tarik sampai ke lantai ahhh , mak aku tak berani nak bising . kalau aku dah marah kan . derhaka betul lah aku nihhh HAHAH

aku berlari lari anak naik tangga sambil hentak hentak kaki tanda protes haha terus ambik phone call kawan yang aku suruh ambik duit tadi :

"kau kat ne?"

"rumah lagi, baru je lepas mandi. lepas nak pergi ambik duit"

"takyah ahhh, cancel CANCEL"

sengaja aku menaikkan sikit suara hahaha !! *gelak jahat

"alaaa, nape plak tak jadi"

"malas ah , nanti aku citee"

haaaa macam tu lah sikit sikit drama aku dengan kawan aku tuhh haha lepas tu aku text pulak sik sponsor rasa rasa hensem tu haha kasanova je lebehh ! xD *jangan marah haaa

"sorry , cancel je plan esok. takde mood ahh . simpan je duit tu"

"aihh , nape pulak takde mood"

"bapak aku ahh , dia taknak pakai duit tu"

"takpe ah , aku yang sponsor"

"takde, kita cancel je . laen kali kita buat ,. kalau ada rezeki lebih"

sadis je bunyi nyee kan haaaa . aku text kat kawan yang aku jemput tu cakap party cancel haaaa sedih tau cancel last minit . takpe ahh laen kali kita buat lagi lahh . bajet pun macam cukup tak cukup jee . haa pasal kek tadi aku pesan , hmmpphh ambik je lah kan . HAHA pastu nak bagi kat kawan2 yang dah aku jemput tu ., kesian kan mereka nak makan free tak jadi . aku punya pasal lahh . dah tua tua pun nak celebrate lagi birthday tu . mati nanti sapa nak celebrate kan . sekali setahun je pun . bukan selalu HAHA

sweet 18 sangat haaaa spoiled ! xD


nota tapak kaki : birthday party postpone . nanti 10 tahun akan datang kita celebrate reramai ekk haha jangan risau xD kek aku ngan abang abang aku yang bedal HAHA *evil laugh