Awesome is Awesome



Social Network Connecting Me to Others
Thursday 14 February 2013@Thursday, February 14, 2013
ASSALAMUALAIKUM ..

perasan tak ? perasan tak ? blog dilah dah tukar ! yeayyy ! but not perfect hahaha susah payah orang laen yang aturkan takpe lah terima je lah hehe aku nie tak de lah pandai sangat perihal perihal blog memblog nihh . apa lagi nak mengubah suai blog sendiri pun aku tak pandai hehe *gelak gedik .. gedik nyee .

first of all, aku nak cerita pasal blog aku nihh . haa , blog nie lah tempat aku nak cerita semua pengalaman pengalaman aku . aku sayang tau dengan blog nihh , kau jangan nak hack blog aku . tampa kang baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah . garang takk , tak payah nak takut , aku nie baik haaa takde nye nak tampar menampar pasal blog . takde faedah nye pun . kalau ada pun cerita sedih , gembira , geram aku cerita je kat dalam blog aku nie . aku kengkadang je update , sebab satu family kongsi satu laptop je kat rumah nie . takde bajet nak beli banyak-banyak . korang kaya takpe lahh . aku update save sikit-sikit , carik idea then baru lah aku publish hahaha betapa susah nya aku cari idea , korang senang senang je tiru kan *bila masa pulakk orang tiru .
she wolf  . be carefull hahaha *gelak jahat


second is my FACEBOOK !! yaeyy! facebook nie tempat kedua kalau betol betol saya takde kedit nak text yang urgent urgent . ye lah susah sangat area rumah aku nih nak cari reload card kan . facebook kan ade haha connecting me to others .

tadaaa ! haha macam tu lah profile facebook . nanti add k . officially aku punya 

oke now is my third social network . my TWITTER !! yeayyyy ! semua benda nak yeay kan , ape yang excited sangat aku pun tak tahu lahhh hhehe twitter nie best lah jugakk , dapat tweet dapat retweet follow , then takde follow back haha sedehhh ! twitter aku nih takde lah macam tweetfamous beribu2 org follow . sekarang nih aku ade 809 je follower hehe tu pun aku punya kawan yang aku kenal dan kawan aku dalam facebook, selebih nya unknown . aku follow je dorang pun follow je kan .

this is my twitter ! follow k. this is my official twitter .

lagi yang dilah ada is FLICKR !! yeayy ! dalam tu ade lah jugak beberapa keping gambar yang tak berapa nak menarik . nanti korang boleh tengok lah ekk hehe add contact ke sape yang ade tu . korang click je link tu then keluar lah page FLICKR aku hehe tak susah pun kan . 

lagi satu yang terbaru . baru je sign up 3 hari yang lepas kalau tak salah lah . MYHEPPI . sebenar nye dilah baru je tahu pasal laman sosial nie . so dilah pun berminat , then sign up jugak lah . masih terkial kial tangan dilah main benda tu haha tak pandai lagi . takde friend lagi pun . myheppi nie sama lah jugak macam facebook dan twitter . korang try lah ekk . dah tu jangan lupa add aku . aku approve je nanti hehe lagi satu laman sosial nie menggunakan prinsip 'Islamic Guidelines' . jadi yang Islam je dapat sign up , kalau non-muslim takdapat . jadi sebarang gambar gambar yang di upload yang tidak menutup aurat akan automatik di delete dari laman tersebut .

hehe that my page . singgah lah nanti hehe

so , behave yourself . upload gambar menutup aurat je ye dik hehe ..

panjang lebar aku tulis pasal laman sosial nihh . banyak jugak lama sosial aku nie kan . tak tahu nak handle yang mana satu hhehe tapi dilah active dalam facebook and twitter je . yang laen belom lagi . masih nak try hehe

nota : kalau ade gambar korang , sorry malas nak edit lagi . ringan ringan kan tangan korang add or follow ekk hehe :) spread love :* Assalamualaikum