Awesome is Awesome



February My Love
Wednesday 6 February 2013@Wednesday, February 06, 2013
Assalamualaikum w.b.t

Dilah is back ! hihikk . for the first time Dilah will try to use Bahasa Melayu but not Melayu Sarawak oke . mula mula Dilah nak mintak maaf mun ada kesilapan tatabahasa yang tidak lawak atau sangat menyakitkan hati HAHA sukahati gua la nk pakai bahasa ape pun kan , gua punya blog wekkk *jelir lidah* . hari Rabu yang indah nie tambah dengan 6th of February 2013 mudah mudahan Allah memberkati kita semua .

well , macam biasa bangun laptop makan , macam takde life je kan . macam tu je la tiap hari . blog walking , word je walking tapi duduk depan laptop sambil dengar lagu blog orang lain . wahh best je bunyi nye kan . tapi tu lah , sangat bored oke ! mak macam biasa dengan kerja dia sendiri , ofis dan kek . ayah pulak kebun , segala hidupan hijau dia lah ambil berat . aku nie buang karen je duduk depan laptop 24 jam kan huahaha !

nih cerita dua hari lepas . highlight kat situ DUA HARI YANG LEPAS ..

actually , that day was my birthday !! HAPPY BIRTHDAY TO ME .. tak payah nak happy happy sangat lahh , dah tua pun nak happy birthday haha *maseh rasa muda* *buat muka comel* sapa tak happy kan , sekali setahun je . dan hari tu jugak dalam sejarah aku dapat text yang terbanyak . kalau hari hari biasa takde nye macam nie, kawan kawan aku dah macam lupa kawan je kan HAHA birthday aku pandai pulak nak text . tekuk palak sorang sorang baruk taukk *bahasa sarawak disitu* dan aku sengaja off wall facebook aku coz aku nak special wish masok inbox aku haaaa . aku sekati aku je nak mintak present haha muka tak tahu malu betol lahh . takpe kan haha ade gakk yang ikhlas menderma kan present dekat aku heeee present present yang diaorang beri tu sangat cute !! THANKS ALL !

handmade by my friend

jangan jeles ahh haha walaupun benda tu lambat sehari je beri kat aku , tetap cantik kan haha aku pulak lambat 2 hari pulakk nak update blog . dengan broken melayu nie . aku pun naik pening dah baca entry nie . berterabor ! 

nota tapak kaki : present2 lain tak dapat nak upload sebab tak clear hehe :) peace aww ! spread love