Awesome is Awesome



Bangun, Hujan, Pengilan, TV and Blog
Sunday 13 January 2013@Sunday, January 13, 2013
ASSALAMUALAIKUM ..

jawab eh . mun sik jawab dosa haha okeoke iboh nak terjerit jerita jawab salam ya . kalah sora mak cik sebelah tengah karaoke hihihikkk sambil aku dengar lagu taylor swift kat dalam laptop aku tuk , tercetus idea aku nak update harituk haha mun nank tunggu setahun agik sik tentu nak molah entry baru . malas yang teramat sangat . malas bukan sebab apa, sikda sapa nak baca entry merapu merepakk macam tuk hehe .. yang tengah baca kinek mesti telah di paksa aku untuk membaca entry tuk nak haha !! kejam ohh . nasib lah sapa suroh baca nak . tapi sapa2 baca tukk aku sayang takorang ehh !

oke back to our title that very awesome and mohhsem atas yaa ! mohhsem aku polah word dimpun . sikda lam kamus oke . actually , hari tuk plan nak pergi pengilan rumah kawan cousin tekk . dah bersemangat nak pergi tek dah siap make up dah siap baju kurung paling kacak aku tekk (kacak sangat!) last last sik jadik ! membazir jak make up kacak kacak tek eh , sik sempat laki laki hensem nank nangga hahha macam lah lelaki hensem ya nak nangga juak nak . bengong! atas sebab sebab tertentu cancel lah plan nak pengilan ya tekk . salah satu sebab ya tek hujan dohhh! bagus lah aku tido jak menikmati suasana hujan di pagi hari . oh yeahhh! nikmat ya nikmat taukk!

dah sik jadik pengilan teknak , nangga la TV . tv ya juak berolah jak jak mun hari hujan .tedah tv ya kenak sumpah aku jak . macam lah tv ya terasa oh . mun nya hidup tek , confirm tv ya melarikan diri . sik mok tinggal lam rumah tuk agik , akibat sumpah seranah yang killer dari aku HAHAHAHA

then fikir balit , aku check bilit abang aku . nangga sikda sapa pake laptop , aku pa gik . ambik kesempatan lah . hahaha update sana sini . FB , TWITTER last last BLOG . dari tadik dah ngator blog jak jak . tapi sama jak rupa blog tukk hfft . belom pro gik you . kelak kelak pandey lah harharhar ..

betapa bosan nya hari hari ku . abis sekolah ingat dapat relax . yahh relax lah bena bena tukk , kasya sik da nak polah gikk . mok kerja dah sik bolehh . sik da income haha pokai jak jak . tunggu orang nak sponsor bila gik haha maok juak di sponsor mbak jalan jalan . sikda la bosan kat rumah tuk . tiap tiap hari dalam bilit jak . bukan nak ngerepak memang kebenaran bukan auta atau bulak belaka ..

sik pa , asal sik tension miker homework jak haha oke then , i've to go . kelak update agik . pake suka suka jak update . sapa sudi sila baca . sapa sik berambuss !

ASSALAMUALAIKUM spread love