Awesome is Awesome



4 Lelaki Awesome
Tuesday 15 January 2013@Tuesday, January 15, 2013
ASSALAMUALAIKUM ..

alhamdulillah .. dapat gik kita hidup rituk ohh . ya lahh , hari tuk confirm gago oh . nimbiak sekolah seprti biasa pergi sekolah . yang ada kerja ya pergi bekerja . dah aku yang tengah tunggu result boring di rumah di tinggal seorang haha dah semua molah keja dimpun , aku sikda kerja tinggal kat rumah jak lah hihikk

baeklah, merujuk kepada tajuk di atas, mesti semua memikirkan benda yang berlainan . setiap orang pker laen2 . aku pun dah blur nak tulis apa tuk hihihkk . oke straight to the point . aku nak bercerita pasal 4 LELAKI paling awesome yang paling aku sayang haaaaaaa AWESOME sik bunyi ya? oh yeahh

lets continue ..

my family .. raya tahun 2012

haaa nya tuk lah aku padah tekk . nangga sik 4 orang ya HAHA sidak lah 4 orang paling AWESOME (plus mak aku) yang aku sayang ..

Lelaki awesome yang pertama:- bapak aku lahh .. nama nya JAAFARALI BIN BABA .. nya tukk bapak yang paling sporting but sometime he will be the most scary man on this world haha nya tegas bahh . macam polis , tapi nya bukan lah bekerja sebagai seorang polis . nya lah superman dalam family . dah tugas nya sebagai ketua keluarga nya carik pake makan yang halal bagik ngan family . he can do anything he want better than the other guys in this world . oh yeahh! awesome kan? hihikk 

Lelaki awesome yang kedua:- abang sulung aku .. nama nya NASRUDDIN INSAF BIN JAAFARALI .. nya dilahirkan sebelum aku dan abang aku sorang ya HAHA nang lah nak, dah nama sulung . aihh ,, nya kinek udah graduate, tunggu kerja jak gik . agik menganggur . agik single . mun maokk, padah ngan aku lok. kelak aku ngetest ktkorang haha mun menepati ciri-ciri aku sikda hal . tapi ya lah tekk , nya lom kerja gik nak hihikk .. aihh , apa aku tuk nak carik jodoh abg aku kah HAAHA lol . sikda lah nak subscribe nya jakk . nya tuk baet orang nya . perangai macam budak budak jak . kalah nembiak tadika okee . aku pun sik tahan nak melayan perangai nembiak nya ya . tapi nya abang aku aku tetap hormat oke . aku pun kadang kadang sik paham ngan nya juak bahh . hahaha sik pa asal aku bahagia dapat abang awesome macam nyaa



Lelaki awesome yang ketiga:- laki tuk abang aku juakk . nama nya MUHAMMAD TAJUDDIN BIN JAAFARALI .. abang aku yang tuk gila gila . sometime jak normal haha kinek menuntut di IPTAR samarahan . nak jadi cikgu katanya . memang jadi cikgu . nya tuk suka ngan nembiakk . nembiak pun suka dengan nya . baek lah , part aku paling suka abang aku tuk rambut nya haha rambut nya curl . macam hafiz AF . kadang kadang nya perasan nya ya hafiz . tapi Hafiz cute agik haha sorry bro HAHA nak madah nya tuk macam nembiak ada juak , nang dah perangai macam ya . aihh kenak beradik aku tuk dah kedak nembiak HAHA manjakk ehhh! abang aku tuk juak, mun shopping sik mok kalah ngan aku . biasa lah nya dah biasa tinggal jauh dari mak ngan bapak , mula lah nya nak mintak macam ngan mak aku ya . mun aku mintak sik mungkin lah . walaupun aku tuk kecik dari nya terpaksa jua mengalah wahhahaha adik mithali sik aku tuk haha mun orang jumpa kmk beradik mesti orang akan padah nya tuk paling tua . nak abag aku sulung tek di padah sidak anak ke-dua . ya lah aku geran juakk . maybe sebab bada abang aku tuk besar sikit berbanding abang aku sorang ya hihikk nie kita taukk . dah panjang dah aku subscribe pasal abang aku tukk . ya jak lah .



tempat terakhir bagi Lelaki paling awesome disandang oleh adik aku ! haaaa hensem sik adik aku tukk? oh yeahh haha nama adik aku ABDUL AZIZ BIN JAAFARALI .. laen laen jak nama beradik aku oh . sik sama semua . ya lah mak bapak aku kreatif molah nama anak . nama pun macam awesome jakk .. hihikkk . baek lah , adik aku tuk nakal sikit . sikit jak . biasalah nya tuk the youngest brother bahh mesti lah manjak ho . tapi nak , nya sikda la manjak gilak . aku yang lebeh maybe haha jahat sikk bunyi . tapi aku selalu mengalah oke . nampak sik mithalinya kakak macam aku haha baek lah , nya kinekk form 5 . bersekolah di Kolej Vokasional Betong . SPM oke , tapi nya tuk maen maen jak . aku kepak dengar mak aku ngerepak dkat nya oke . degil gilak nindakk . tapi nya tuk nang awesome. sometime nya tuk manjakk ngan aku . tapi mun nya dah bad mood iboh kaco . mun sik mok carik nahas lah hahaha gaokk gilakk , aku pun takut ehh . hehe tapi nya baet , iboh risau ..


ada beberapa ciri ciri yang sama dalam lelaki awesome yang aku sayang tukk . sidak manjakk . sometime sidak suka carik pasal ngan aku okee . ya aku malas . sidak sik suka nangga aku bergerek haha!! ya lah sapa sapa mok jadik gerek aku mesti tahan mun sidak tetak nagga kitakk (gerek kmk) . sidak akan menghasut aku bah tapi sidak sik pernah nak jaek kat orang , sidak cuma sik suka jakk . ya lah better aku single HAHA dan yang paling penting sidak tuk AWESOME oke . ko adaaa? haha sidak tuk la menyempurnakan hidup aku bah . biarpun sidak tuk kadang kadang polah aku sakit hati

panjang dah aku subscribe pasal beradik aku tuk ehh . sik kepak ka? kepak aihh . menaip sambil menari idea sangat memenatkan oke . ya ku malas . mun ada mood jak update entry baru HAHA pemalas sik aku . bahaha oke thats all BYEEEEEEEEE~

ASSALAMUALAIKUM spread love ..

nota tapak kakimu busuk : maaf, sikdapat nak enkah gambar bapak ngan abang aku atas sebab sebab tertentu , syarat tertentu dan juga privacy haha . sik puas hati? situk lahh HAHA!! gambar raya ya dah cukup oke haha