Awesome is Awesome



BEFORE THAT
Wednesday 12 December 2012@Wednesday, December 12, 2012
ASSALAMUALAIKUM..

hye! hello! bahaha .. ada ngga sikk? lom da pa2 nk? yahh . sabar lokk . aku boring tuk nk, so aku upldate dolokk apa yg ada dalam palak aku tukk . aihhh . ada sapa2 mok nampar palak pun baca entry tuk ka? mun ada polah sia lok HAHA

okeoke . aku suka2 jak update tuk senar nyaa . boring bahh . macam sik da kerja laen jak nk dipolah aihhh -__-" bosan! bosan . tiap-tiap hari benda yang sama jak di polah . apa tekk? haha . let see

0800: aku bangun time tuk.. HAHAH anak dara abis SPM ehh . relax bah haha ada org jeles kah? nak "back to school" gik nak? ada la sesetengah nya tek oh haha. lekak ya aku terus mandik bah . sapa tahan sik mandik sampey tengah hari ya? yahh . ya kau dolokk . kinek laen dah eh haha aku suka maen air tek nk haha hohey hohey kasya breakfast . sampey kol brpa entah lah . duduk kat meja makan sia sampey ada yang give up haha makan jak la sik baet membazir tek nak . hewhew :3

1200: masa tuk aku dah lunch. waohh! after lunch baruk aku berkesempatan maok online . haaa! tuk la jadi nya . update segala laman sosial yang ada . yeahh! haha muka aku jak la kat TL, wall and so on ktk org ya bahahha!! sampey ke malam .

bosan sik hidup aku? aku sik keluar rumah . laen lah mun ada kerja2 yang perlu aku yang "urgent" gilak sampey sik da staf laen kat lam rumah tukk mok molah kerja . haaa . aku jadik mangsa . sometime keluar juak aku mun ada kawan2 maok mbak aku berjalan berkayo2 keliling kampung nangga pantai yang cantik lagi indah kat situk nak . yahh ada org bebual tak ka? tahan dolokk eh . rosak laptop tak org knk muntah berterabur lekak baca entry tukk . ciss! haha

oke then, aku tauk takorg dah boring ehh . i got to go ! bye . xoxo :*