Awesome is Awesome



FEVER !
Tuesday 31 January 2012@Tuesday, January 31, 2012
ASSALAMUALAIKUM ..

hurm. oke , dilah mok cerita agikk . hurm . nektukk dilah sik sehat . demam ehh . dah 3 hari dah dilah sik sehat tukk . batukk2 , hilang sora , panas gegilakk badan tkk oi ! ehh . sik larat dilah tukk .

hurm . sik tekaber tukk ehh . 

hurm , aku kat solah just dapat tahan jakk . MUHIDI dah nyuroh aku g klinik . p aku SIK MAOKK ! knk aku sik maok ? aee , aku bukan suka ngan klinik ya . da la bau macam2 jenis ubat jakk , ya dapat molah aku muntahh . hehe . sik tahan ehh . 

di sebabkn aku tukk demam tekk nk , alu mak aku decide mok motong rambut aku ! and now , rambut aku dah pendekk ! bertapa sayangnya aku ngan rambut aku yaa . but its oke , mak aku janji mok mbakk aku kelakk g saloon mok atur rambut aku tukk . hurmm . how dare ! untukk kebaikan aku juakk . terpaksa lahh . nang aku cam yaa , mun panjang ajakk rambut , cofirm demam or pening2 . hurm . aku sa mok nyimpan rambut panjang , p sik dapat . masa kecikk dolok jak dapat merasa rambut panjang . hehe .

haa ! macam tukk la rambut dilah nek tukk .

actually , dilah bulakk jak . HAHA ! bohh nk berangan dapat rambut dakk yaa . sik da rambut aku dakk ya ehh . hurm , lebih sik KACAK dari yaa ! lawakk jak upaa ehh . hehe . 

dah lahh , sik tekaber gik dilah nk menaip . berat sa palakk tukk . kelakk update agikk , so stay tune ! hehe . LOVE YOU MUHIDI , and I MISS YOU ! salam sayang dari dilah untukk semuaa . kay bubyeee . ASSALAMUALAIKUM .